گان تافتینگ چیست و چه کاربردهایی دارد؟

گان تافتینگ برای فرش مدرن

برنامه های کاربردی گسترده تفنگ فرش بافی: این تفنگ بافندگی دارای طیف بسیار گسترده ای از تولید است ، در عین حال می توان از تفنگ فرشینه بافی برای بافندگی انواع مختلف فرش استفاده کرد. تقریباً برای همه نخ ها مناسب است. ساکت است و سر و صدای بلند ایجاد نمی کند. این تجهیزات ویژه پیشرفته است که می تواند کارایی در تولید مدرن و فانتزی و خاص را تا حد زیادی سرعت و بهبود بخشد.

نگهداری آسان گان فرش بافی: اسلحه فرش بافی یک ابزار بافندگی برقی قابل حمل است. این محصول فقط 1.4 کیلوگرم است. به راحتی می توانید آن را برای کار در دست بگیرید همانند یک دریل و البته سبکتر. پس از استفاده ،همچنین می توانید در یک فضای کوچک مانند کابینت یا کمد بدون استفاده از فضای زیاد نگهداری کنید.

استفاده آسان فرشینه بافی: کار با ان ساده و برای استادکار شدن تنها با یک آموزش اولیه ۱ ساعته و بافت چند قطعه به اندازه پادری امکان و تجربه کافی بدست میاید ، تفنگ فرش نه تنها برای بافندگی پر سرعت و درحرکت انعطاف پذیری مناسب دارد که بلکه برای تولید هر نوع تصویری حتی ارسالی در موبایل نیز مناسب است ، که می تواند انواع الگوهای فانتزی را انجام بدهد. همچنین می توانید برای استفاده از فیلم مرجع استفاده کنید.

حفاظت و ایمنی: گان تافتینگ دارای عملکردهای ولتاژ پایین وکوتاه است که می تواند در هنگام استفاده از اتفاقات جلوگیری کند. شما می توانید از آن به راحتی استفاده کنید. سرعت موتور: 2400 دور در دقیقه. سرعت این گان تافتینگ می تواند به 5-40 دور در ثانیه برسد و ارتفاع قابل تنظیم پایل فرش 7-21 میلی متر است.

نیازهای مختلف تولید فرش را با این تفنگ فرشینه بافی سفارشی کنید: سرعت این دستگاه همانطور که عرض شد می تواند به 5-40 دور در ثانیه برسد و ارتفاع قابل تنظیم پایل فرش 7-21 میلی متر است که باعث افزایش راندمان تولید 80 تا 100 بار می شود و بیشتر از نیروی بافندگی دستی و زمان صرفه جویی می کند. با هزینه کم سرگرمی های خود را در خانه افزایش دهید و پولسازی کنید, فرشهای دستباف را با طرح منحصر بفرد و بدون مشابه به دلخواه مشتری یا خود داشته باشید – این تفنگ بافندگی انتخاب خوبی است.
آینده فرشهای مدرن و غیر تکراری همین‌جاست
• شروع کنید
• ما کنار شما هستیم

دیدگاه ها 0

درباره این مطلب دیدگاهی ارسال کنید